Succes met Wordpress?

Succes met WordPress

Haal succes uit uw WordPress website!

succesvolle_websites

Hoe gaat uw website voor u werken?

Een website opzich is nog geen succes. Het succes van uw WordPress website hangt heel erg af van het aantal bezoekers op de website en hun gedrag op de website. Om omzet te maken met uw website heetf u ten eerste bezoekers nodig. En vervolgens moet u deze website bezoekers weten overdragen tot actie.

Vinden van de juiste bezoekers

Maar hoe krijgt u die bezoekers naar uw website die opzoek zijn naar uw producten of diensten? Door gebruik te maken van:

U heeft uw potentiële klanten gevonden, maar u moet uw boodschap weten te overbrengen, uw diensten of producten te kunnen verkopen. Hoe doet u het? Het is niet genoeg dat uw website aantrekkelijk is, en gevonden wordt in Google maar het moet ook een conversie opleveren. U moet de bezoekers, uw potentiële klanten overtuigen uw producten of diensten te kopen. Het betse kunt u het doen door uw pagina op een effectieve manier op te maken volgens de AIDA (Attention – Interest – Desire – Action) Model.

1. Pak de aandacht

Hoe pakt u de aandacht van uw website bezoeker? Begin met een vraag.

Let er wel op dat een websitebezoeker in het algemeeen gemiddeld 3 seconden (mannen 4, vrouwen 2) op uw website blijft, dus u moet in deze drie seconden de aandacht vangen! Zet de belangrijke zaken hiervoor altijd in de bovenste stuk van de pagina.

U wilt de aandacht richten op een belangrijke pijnpunt of wens van uw klanten. Wat zijn de grootste problemen of strijden van uw klanten? Waar zijn ze gefrustreerd over? Wat zijn hun wensen?

Voor deze stap is het belangrijk om zich niet alleen richten op het probleem of de wens, maar ook over de manier waarop het mensen maakt voelen. Als u dit goed doet, heeft u wat heet een publiek-to-probleem match. U wilt dat mensen zich direct herkennen en zeggen: “Hé, dat is me!” of “Hé, dat wil ik!” Als ze dat doen, zullen ze waarschijnlijk nieuwsgierig naar zijn wat u hen te bieden heeft.

2. Interesse wekken

Als u eenmaal met succes de aandacht van uw kijkers hebt gevangen, moet u een manier vinden om het te houden, zodat ze de rest van uw pagina gaan bekijken. In deze tweede fase suggereert u dat het inderdaad mogelijk is om zich te ontdoen van dat probleem of strijd. Op hetzelfde moment, wilt u niet te onthullen wat de werkelijke oplossing is.

Als ze nog steeds kijken op dit punt, zullen ze waarschijnlijk willen weten wat dat nieuwe en eenvoudige methode is wat u hen aanbiedt.

3. Verlangen

De interesse moet worden omgezet in een verlangen naar het product of dienst. Beschrijf uw aanbod op een manier dat uw doelgroep het gevoel krijgt het echt nodig te hebben en er niet zonder te kunnen. Om dit te doen, gaat u de voordelen van uw product te noemen. Als u het voordeel combineer met het woord “gratis” uw aanbod wordt behoorlijk aantrekkelijk.

4. Aktie ondernemen

Als de bezoeker nog steeds aangesloten is op dit punt, dat betekent dat u bent gericht op de juiste doelgroep die opzoek is naar uw diensten of producten. Nu is de vraag, hoe krijg t u hen te overtuigen om actie te ondernemen? U kunt psychologische triggers gebruiken om die mensen te verleiden om actie te ondernemen bv zeggen dat het een tijdelijke actie is of dat het product alleen tijdelijk beschikbaar is.

Let er wel op dat een websitebezoeker in het algemeeen gemiddeld 3 seconden (mannen 4, vrouwen 2) op uw website blijft, dus u moet in deze drie seconden de aandacht vangen!

Conversie en Google

Als u conversie draait dan wordt het ook gewaardeerd door Google. Google ziet dat u uw product verkoopt en dat betekent voor Google dat uw een kwalitatief website heeft en dit wordt geprezen door uw pagina in de zoekrasultaten te verhogen. Dus een succesvolle website die conversie oplevert is dubbel succesvol omdat u ook nog in de zoekresultaten gaat stijgen. Wat ook nog meer klanten oplevert.

  •  
  •  
  •  
  •